Top Social

YOU DONT HAVE TO BE GREAT TO START, BUT YOU HAVE TO START TO BE GREAT

Business Community | G8 Unity

|
Assalamualaikum & selamat sejahtera.



Dah dengar tentang G8 Unity? Mesti kebelakangan ni ada yang duk terdengar-dengar, tertengok-tengok kat media sosial pasal G8 Unity ni kan. Sebelum tu saya nak ajak anda semua tonton video di bawah.






Sebelum adanya G8 Unity, ada GLAM.

GLAM merupakan satu-satunya kumpulan dalam perniagaan Sahajidah Hai O Marketing (SHOM) yang telah mencipta sejarah kejayaan dengan jumlah jualan terkumpul RM 100 juta dalam masa 5 tahun. Pencapaian demi pencapaian telah diraih oleh usahawan-usahawan yang bernaung di bawah platform GLAM & menjadikan GLAM sebuah platform bisnes yang besar serta mempunyai aura tersendiri. 

G8 UNITY adalah sebuah komuniti perniagaan yang dibentuk dari gabungan 8 Network CDM di bawah kepimpinan hebat CDM Hanis Haizi. Visi G8 Unity adalah menyatukan Glampreneurs di bawah satu komuniti untuk memperkasakan antara satu sama lain. Misi G8 Unity adalah melahirkan 50 orang Crown Diamond Manager (CDM) yang berketerampilan dengan minimum jualan RM 1 Juta sebulan.

Tanggal 24 Disember 2017, secara rasminya G8 Unity Business Community telah dilancarkan bersama-sama G8preneurs dari seluruh Malaysia. Syukur Alhamdulillah majlis pelancaran berjalan lancar dari awal hingga akhir.



Comeback adalah perkataan yang paling sesuai tapi kali ini lebih ramai tenaga pakar, lebih energy, lebih sokongan & lebih bersemangat. Kerjasama yang memang ditunggu-tunggu oleh pihak SHOM sendiri. Alhamdulillah. Allah yang aturkan penggabungan semula ini & semua atas izin-NYA. Saya juga bersyukur G8 Unity Business Community juga disokong penuh oleh CDM otai dari SHOM. Insyaallah dengan kepakaran & kelebihan yang ada pada setiap mentor-mentor ini akan memberikan lebih impak kepada G8preneurs.

Barisan MENTOR G8 Unity


Bukan seorang tapi 3 orang MENTOR hebat dalam perniagaan Sahajidah Hai-O Marketing yang tidak asing lagi iaitu CDM Chen Tham Chai, CDM James dan CDM Azlan Deraman. Mereka ini adalah tiga pemimpin-pemimpin hebat yang berpengalaman lebih dari 20 tahun dalam industri network marketing di Malaysia. Rasa bangga dan bersyukur kerana mereka ini sentiasa menyokong GLAM dan sekarang ini G8 Unity


Di kesempatan ini juga saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada CDM CDM dari The Diamond Circle kerana membawa kami anak-anak TDC ke dalam G8 Unity. Segala usaha dari CDM CDM semua amat saya hargai. Saya percaya apa yang CDM semua sedang usahakan bukan untuk diri sendiri tapi demi TDC. 2018 akan jadi tahun gemilang buat saya & semua anak didik The Diamond Circle dibawah payung G8 Unity.

From Left : CDM Yong, CDM IJA, CDM Ain


Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh suami kepada pemimpin direct saya CDM Norain; DSM Ezamshah








Unity Alpha






Kami sudah bersedia untuk melakukan TRANSFORMASI 2018. G8 Unity; Towards Impactful Entrepreneurs.

Anda yang membaca post saya ini dijemput untuk bersama-sama kami dalm gelombang ke 2 ini. Sama-sama kita transform. Semoga misi G8 Unity untuk melahirkan 50 CDM dengan income 5-6 angka tercapai & dipermudahkan. Dan semoga saya juga termasuk dalam 50 CDM itu. Amin.

START your jurney with me NOW. Take my hand & together we reach the TOP. 

Contact Me

Faliha
Whatsapp/ Telegram 0172824779
Facebook Nur Faliha Mohd Nizar
Instagram @falihanizar


Be First to Post Comment !
Post a Comment

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9